Vragen? 0475 49 27 29

Onderhoudscontract van een alarminstallatie met Incert keuring

Excl. BTW: € 111,57 Incl. BTW: € 135,00
 
 
 
OF
Jaarlijks onderhoud

Details

Bij elke installatie van een alarmsysteem streven wij naar de beste kwaliteit. Om deze kwaliteit te blijven garanderen is het ook aan te raden om de installatie jaarlijks te onderhouden en te testen. Op deze manier kunnen we storingen detecteren voor ze problemen veroorzaken en blijft de installatie gedurende vele jaren optimaal functioneren.

Ook wettelijk is het jaarlijks onderhoud van een alarminstallatie verplicht. Dit kan gebeuren door de gebruiker zelf of deze kan een beroep doen op een erkende beveiligingsonderneming zoals Prodas. Het is wel niet toegelaten om het onderhoud te laten uitvoeren door derden indien deze niet erkend zijn als beveiligingsonderneming.
Indien u als gebruiker van een alarmsysteem zou kiezen om het onderhoud zelf uit te voeren, kunnen wij u ook de eerste keer assisteren of opleiden om dan de volgende jaren dit onderhoud zelf uit te voeren met kennis van zaken.

Het jaarlijks onderhoud is onderdeel van een onderhoudscontract en geeft recht op volgende diensten.

  • Jaarlijkse wettelijk verplichtingen voor onderhoud:
    • Nazicht of de alarminstallatie nog beantwoordt aan de voorschriften van het KB van 25 april 2007.
    • Controle of het alarmsysteem geen valse alarmsignalen genereert.
    • Controle of het alarmsysteem wel degelijk het juiste alarmsignaal genereert bij binnendringen.



  • Extra jaarlijkse controles uitgevoerd door Prodas:
    • Detectie: Elke zone afzonderlijk wordt in alarm gebracht en elke zone wordt afzonderlijk gecontroleerd op transmissie naar meldkamer of gebruiker.
    • Voedingen:. Alle voedingsspanningen worden nagemeten en controle van de noodbatterijen.
    • Signalisatie: Controle van de werking van de inbraaksirenes en algemene test van de transmissie van de verschillende signalen van de centrale zoals inbraak, brand of technische alarmen.





  • Electronisch dossier van de installatie. Voor elke klant met een onderhoudscontract zal Prodas een electronisch/ technisch dossier bijhouden met alle gegevens over de alarminstallatie en de historiek van de uitgevoerde interventies. Dit geeft ons de mogelijkheid om sneller en accurater te reageren in geval van problemen.
  • Melding van technische problemen door de centrale rechtstreeks naar ons. Indien de gekozen alarmcentrale in staat is om technische problemen door te sturen, zullen wij deze configureren om deze signalen rechtstreeks naar ons te sturen zo kunnen wij preventief acties ondernemen om een landurige werking van de alarminstallatie te garanderen. Enkele voorbeelden van storingen die naar ons gezonden kunnen worden zijn sabotage-alarmen of problemen met voedingsspanningen.
  • Kortingen op de prijs bij interventies. Moesten er na al onze voorzorgsmaatregelen toch onverwacht problemen optreden dan voelen wij ons ook gedeeltelijk verantwoordelijk. Hierdoor geven wij aan al onze klanten met een onderhoudscontract een korting bij interventies. Wij komen ter plaatse een interventie uitvoeren aan €35/uur in plaats van de normale €65/uur. Dit is ook van toepassing voor tussentijdse aanpassingen of herconfiguraties die niet voortvloeien uit technische problemen.
  • 24u service. 7 Dagen per week. Voor al onze klanten met een onderhoudscontract staan wij 7 dagan op 7 en 24/24 paraat voor service en herstellingen. 


Schrijf uw eigen beoordeling

U plaatst een beoordeling over: Onderhoudscontract van een alarminstallatie met Incert keuring

Hoe waardeert u dit product? *

  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Kwaliteit
Prijs
Functionaliteit

Vraag over: Onderhoudscontract van een alarminstallatie met Incert keuring

Stel uw vraag





*Verplicht veld